Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Blog poświęcony tematyce Identyfikacji wizualnej
Blog poświęcony tematyce Identyfikacji wizualnej
Generalnie, ponad połowa ludzkości aktywnie korzysta z Internetu. W Europie jest to już ponad 75% osób w różnym wieku. Dlaczego więc nie wykorzystać tego faktu do rozwoju firmy i osiągnięcia jeszcze lepszych wyników finansowych?
W Polsce wciąż za mało firm (chociaż i tak jest tendecja zwyżkowa, co dobrze rokuje na przyszłość) korzysta z Internetu jako z aktywnej formy reklamy. Popularność social media oraz nowoczesnych stron www niektórym zdaje się być świetnym miejscem na rozrywkę, odpoczynek, a nie na pracę zawodową/marketing swojego przedsiębiorstwa.
Jeśli prowadzimy działalność gospodarczą i dostrzegamy korzyści z coraz większego udzielania się w Internecie, lub wręcz myślimy do przeniesieniu swoich usług do świata online, to, można powiedzieć, jesteśmy na dobrej drodze do wprowadzenia naszego przedsiębiorstwa w XXI wiek.
Zwróćmy uwagę, że Internet ewoluuje, ludzie zaczynają korzystać z niego na więcej sposobów. Logiczny wydaje się wniosek, że jego wpływ na decyzje zakupowe i sposób prowadzenia firmy na całym świecie będzie coraz silniejszy.
Mówiąc wprost, najbardziej uniwersalnym narzędziem promocji, które sprawdza się w każdej branży są wyniki wyszukiwarki internetowej Google. Jest to niesamowicie skuteczny i stosunkowo tani sposób na pozyskiwanie nowych klientów. Jeżeli potrafisz korzystać z internetu i robisz to często, zapewne wykorzystujesz wyszukiwarki internetowe.
Od czego więc zacząć?
Po pierwsze wybierzmy priorytety. Odpowiedzmy sobie na pytanie co jest dla nas najważniejsze i co dałoby największe zyski. Może wystarczy Ci tylko zwiększenie ruchu w lokalnym sklepie za pomocą promocji z prawdziwego zdarzenia lub chcesz zautomatyzować sprzedaż, bo przykładowo klientów jest coraz więcej a lubisz pracować w małej grupie?
Po drugie zaplanujmy budżet. Naprawdę, nawet mały (ale przemyślany) wkład finansowy w promocję internetową szybko się zwraca. Rozwiązania internetowe, które zwykle wykorzystują większe firmy są coraz tańsze w produkcji. Inwestując więcej i wybierając kreatywnych oraz kompetentnych programistów stron www powiększymy zyski wykorzystując jedynie to co od dawna wykorzystujemy – Internet.