Identyfikacja wizualna – księga znaku

Księga znaku to standaryzacja logo – opis budowy logo i przykłady jak należy znak stosować dla prawidłowego używania. Bardzo rozbudowana księga zawiera bardziej szczegółowe opracowania oraz konkretne projekty realizacyjne z użyciem logo i logotypu (WWW, samochody, reklama zewnętrzna itp). Zasad w niej zawartych powinno się bezwzględnie przestrzegać dla dobra i jednorodnego wizerunku firmy. Podstawowa Księga Znaku powinna powstać wraz z projektem logo.

Nie powielamy schematów, nie tworzymy “czegoś w stylu…” – jesteśm wolni od stereotypów i utartych ścieżek. Tworzymy bowiem własną, kreatywną i niczym nieskrępowana drogę, tak by zagwarantować satysfakcję klientów.

W skład podstawowej księgi znaku wchodzi:
– opis pole ochronne logotypu + ew. sygnetu
– dozwolone modyfikacje – kolorystyka jak i skalowalność
– minimalne i maksymalne wielkości logotypu
– mapa kolorów logotypu i kody w html, hex, rgb, cmyk, lab
– przykłady niedozwolonych modyfikacji – niedozwolone tła, czy zmiany kolorystyczne
– część poligraficzna
– projekt wizytówek 90x50mm
– projekt papieru firmowego A4
– projekt firmowych teczek, kopert
– dodatkowo: projekty firmowych stopek mailowych, banerów, czy materiałów reklamowych (długopisy, torebki, koszulki etc)