Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Blog poświęcony tematyce Identyfikacji wizualnej
Blog poświęcony tematyce Identyfikacji wizualnej
Generalnie, ponad połowa ludzkości aktywnie korzysta z Internetu. W Europie jest to już ponad 75% osób w różnym wieku. Dlaczego więc nie wykorzystać tego faktu do rozwoju firmy i osiągnięcia jeszcze lepszych wyników finansowych?
W Polsce wciąż za mało firm (chociaż i tak jest tendecja zwyżkowa, co dobrze rokuje na przyszłość) korzysta z Internetu jako z aktywnej formy reklamy. Popularność social media oraz nowoczesnych stron www niektórym zdaje się być świetnym miejscem na rozrywkę, odpoczynek, a nie na pracę zawodową/marketing swojego przedsiębiorstwa.
Jeśli prowadzimy działalność gospodarczą i dostrzegamy korzyści z coraz większego udzielania się w Internecie, lub wręcz myślimy do przeniesieniu swoich usług do świata online, to, można powiedzieć, jesteśmy na dobrej drodze do wprowadzenia naszego przedsiębiorstwa w XXI wiek.
Zwróćmy uwagę, że Internet ewoluuje, ludzie zaczynają korzystać z niego na więcej sposobów. Logiczny wydaje się wniosek, że jego wpływ na decyzje zakupowe i sposób prowadzenia firmy na całym świecie będzie coraz silniejszy.
Mówiąc wprost, najbardziej uniwersalnym narzędziem promocji, które sprawdza się w każdej branży są wyniki wyszukiwarki internetowej Google. Jest to niesamowicie skuteczny i stosunkowo tani sposób na pozyskiwanie nowych klientów. Jeżeli potrafisz korzystać z internetu i robisz to często, zapewne wykorzystujesz wyszukiwarki internetowe.
Od czego więc zacząć?
Po pierwsze wybierzmy priorytety. Odpowiedzmy sobie na pytanie co jest dla nas najważniejsze i co dałoby największe zyski. Może wystarczy Ci tylko zwiększenie ruchu w lokalnym sklepie za pomocą promocji z prawdziwego zdarzenia lub chcesz zautomatyzować sprzedaż, bo przykładowo klientów jest coraz więcej a lubisz pracować w małej grupie?
Po drugie zaplanujmy budżet. Naprawdę, nawet mały (ale przemyślany) wkład finansowy w promocję internetową szybko się zwraca. Rozwiązania internetowe, które zwykle wykorzystują większe firmy są coraz tańsze w produkcji. Inwestując więcej i wybierając kreatywnych oraz kompetentnych programistów stron www powiększymy zyski wykorzystując jedynie to co od dawna wykorzystujemy – Internet.