Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Blog poświęcony tematyce Identyfikacji wizualnej
Blog poświęcony tematyce Identyfikacji wizualnej
O firmowych dziennikach z aktualnościami i artykułami branżowymi pisaliśmy już nie raz. Bo i na taki temat można napisać całą księgę porad i wskazówek. Dziś zbieramy wszystkie i w pigułce podajemy prosty przepis.
Jak więc zwiększyć skuteczność i zasięg firmowego bloga?
1. Monitoring rynku i konkurencji
Znajomość otoczenia biznesowego to kluczowy element tworzenia każdej treści. To, czym żyje rynek będzie strzałem w dziesiątkę przy planowaniu publikacji, ale tematy omówione już dawno przez konkurencję lepiej pozostawić z boku. Nie tworzymy sztywnych schematów, nie działamy rutynowo – Internet, a na pewno indeksujące roboty Google tego nie lubią.
2. Inspiracja
Zrozumienie odbiorcy, jego potrzeb i pragnień od zawsze stanowiło dźwignię marketingu – to przecież właśnie dzięki takiej wiedzy można stworzyć treść, która nie tylko zainteresuje, ale także – przekona do zakupu czy pozwoli udoskonalić produkt czy usługę. Jak dowiedzieć się, czego potrzebują nasi obecni i potencjalni klienci? Najważniejsze to zadać odpowiednio pytanie, tak by od razu uzyskać odpowiedź.
3. Publikowanie w dobrym miejscu o dobrym czasie
O tym, w jakich godzinach najlepiej udostępniać swoje teksty, napisano już wiele. Warto jednak być na bieżąco, gdyż godziny użytkowania social mediów i czas w nich spędzany stale się zmieniają, a treści odbieramy coraz inaczej w różnych kanałach. Warto podejść do tematu z innej perspektywy i nieco bardziej sprecyzować odbiorców, do których chcemy dotrzeć na podstawie tego, o czym dyskutują w sieci.
4. Zwiększanie zasięgów
Korzystając z dobrodziejstw monitoringu internetu można również w prosty sposób dowiedzieć się, kto jest liderem opinii w branży i jakie tematy są aktualnie na topie. Nawet, jeśli współpraca z najlepszymi influencerami w branży przekracza nasze możliwości finansowe, zawsze można wejść z nimi w dyskusję i w merytoryczny sposób budować wizerunek ekspertów z własnej firmy.