Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Blog poświęcony tematyce Identyfikacji wizualnej
Blog poświęcony tematyce Identyfikacji wizualnej
Zbieranie i analizowanie głosów użytkowników, pozwala na optymalizowanie działań, ustalanie realnych celów marketingowych, poznanie grupy docelowej i opinii potencjalnych klientów, a przede wszystkim zrozumienie i pozyskanie odbiorców. Kto powinien korzystać z monitoringu internetu? Dla kogo będzie on miarodajny, a komu więcej może napsuć nerwów i wizerunku niż pomóc?
Wszyscy, wykorzystujący monitoring internetu mają jeden cel – stworzenie silnej i cenionej marki, najlepiej w możliwie krótkim czasie.
Kto więc korzysta z monitoringu internetu?
1. Researcher – dla nich interesujące są wszelkie zjawiska zachodzące w Internecie, które wykorzystują funkcje analityczne. Z kolei stratedzy marketingowi, w oparciu o dane z monitoringu, rekomendują kanały dotarcia i działania taktyczne w zakresie planowanych kampanii marketingowych.
2. Brand managerowie – na podstawie raportów okresowych mierzą efekty działań prowadzonych kampanii, sprawdzając m.in. liczbę notek, zasięgi publikacji, a przede wszystkim postrzeganie marki w sieci i pozycję jaką dana marka zajmuje w świadomości odbiorców.
3. Specjaliści Social media – czyli osoby prowadzące i koordynujące działania na wszelkiego rodzaju mediach społecznościowych – od Facebooka, Instagrama po Twitter. Ich zadanie to wykorzystanie każdej okazji dla przedsiębiorstwa na zaistnienie w sieci. Alerty krytyczne z monitoringu pozwalają im reagować na kryzysy i działać w czasie rzeczywistym.
4. Specjaliści do spraw internetowej obsługi klienta udzielają się na bieżąco, odpowiadając na pytania i wątpliwości internautów, dotyczące marki. Udzielają rzetelnych odpowiedzi online oraz rozwiązują problemy klientów.
5. Sprzedawcy – działają głównie na zasadzie poszukiwania fraz wyrażających intencje zakupowe. Włączając się w rozmowy na tematy związane z określonymi produktami lub usługami, mogą bowiem przedstawić własną ofertę.
6. Blogerzy – publikują treści, zawierające słowa kluczowe, a poprzed feedback swoich odbiorów mogą także docierać do nowych czytelników.
Możliwości monitoringu internetu są w zasadzie niewyczerpane, a pomysłów na praktyczne zastosowania przybywa cały czas.